Za jednu vybranou etapu
15 800 Kč
Celá PRO VÝROBA Tour
63 200 Kč
Každý druhý účastník má slevu 10 % a každý další 20 %. V případě přihlášky na více etap, nebo více účastníků z jedné organizace poskytujeme výrazné slevy. Pro bližší informace se obraťte na garanta programu Pro bližší informace se obraťte na garanta programu.
Pro bližší informace se obraťte na garanta programu.
Zajímají Vás další podrobnosti? Stáhněte si leták. Leták PVT 2019
Valeo v Rakovníku vyrábí klimatizační jednotky a přední masky s aktivní mřížkou chladiče a je součástí koncernu Valeo, který úzce spolupracuje se světovými automobilkami a motoristy, aby vozidla byla čistější, bezpečnější a efektivnější. Obrovskou praktickou inspirací pro mnoho českých firem může být to, jak velmi robustní a neustále zdokonalovaný Valeo Production Systém (VPS), pomáhá zvládnout zcela nové projekty ve výrobě, umožňuje rychlé a efektivní změny výroby, jak vede k vyššímu stupni automatizace a celkovému "zklidnění" výroby. Při průchodu lisovnou, hrdě zazní slova vedoucího oddělení VPS Zdeňka Beneše: "Dříve tady pracovalo přes 60 lidí a dnes je tady jen pár seřizovačů a velmi promyšlený řídící systém!"
Přijďte se podívat, jak standardy Valeo Production System mohou pomáhat dosažení vysoké produktivity a rušení manuální práce.
Účastníci obdrží prezentace lídrů, metodiky, formuláře i ukázky případových studií.
Pracoval ve Valeu do roku 2005 jako vedoucí technologie a údržby, potom odešel do soukromého sektoru s cílem rozšířit si znalosti, jak se dělá štíhlá výroba jinde. Po dobu 5 let spolupracoval s více než 30 firmami, kde se spolupodílel na zlepšování pracovišť a pracovního prostředí. V roce 2010 nastoupil do firmy Brush, kde po dobu 8 let zúročil své zkušenosti k postupnému předělávání výrobních prostor tak, aby odpovídali standardům 21 století. Po 13 letech přijal nabídku vrátit se zpět do Valea jako Manager VPS a bere to jako další životní výzvu podpořit svými zkušenostmi aktivity, které nás čekají.
1. den - Čtvrtek, 23. 5. 2019 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků a ubytování |
12:00 | Oběd, představení programu a přesun do Valeo |
13:30 | Úvodní představení firmy a účastníků |
14:30 | Exkurze do výroby firmy a diskuze témat |
17:30 | Přesun zpět na hotel |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 24. 5. 2019 | |
---|---|
8:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuze se zástupci firmy |
9:00 | Prezentace projektů specialisty firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí a závěr |
Zavřít
Roční obrat přes 7 miliard a komplexní produkce špičkových praček, myček a především sušiček, které se prodávají po celém světě. To je uničovský závod Miele technika, jejíž šéf Petr Vodák tu před 17 lety pomáhal původní montovnu nadnárodního koncernu rozjíždět. Čím si musela projít firma, která vyráběla šedesát tisíc výrobků za rok a dnes jich dělá asi 850 tisíc, tedy více než dvanáckrát tolik? Jaké změny v interní i externí logistice musely nastat a jak klíčové byly tyto změny pro fungování celé firmy?
Proč je role logistiky ve firemních procesech tak důležitá, že je nutno vybudovat novou, speciální halu pro logistiku a i s její pomocí se dostat do roku 2020 na roční produkci v objemu jednoho milionu kusů výrobků a v tržbách na devět až deset miliard korun?
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
Vystudoval Vysoké učení technické v Brně, Fakulta technologická ve Zlíně, obor gumárenská a plastikářská technologie. Začínal jako technolog ve společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o. v Českých Budějovicích, kde se poprvé seznámil s prvními principy štíhlé výroby. Od roku 2006 se spolupodílí na definování „Miele Production System = MPS“ v rámci koncernu Miele. Hlavní oblasti jsou Nivelizace (vyhlazení výrobních dávek) a tahové systémy ať už ve výrobním závodě v Uničově či v rámci koncernu Miele nebo k dodavatelům. Od roku 2017 je ředitelem logistiky, kde se snaží štíhlé metody dále rozvíjet v praxi.
Vystudovala Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, fakulta managementu a ekonomiky, obor průmyslové inženýrství. Od roku 2007 je členem procesního inženýrství ve společnosti Miele technika s.r.o., kde pomocí metod a principů štíhlé výroby optimalizuje výrobní procesy, spoluvytváří nové vize a celkové layouty společnosti, vede projekty transferu výroby i technologií v rámci koncernu Miele, vzdělává zaměstnance v programu Miele akademie zaměřené na štíhlou výrobu a logistiku, jejíž je zároveň garantem. Od roku 2017 je vedoucí procesního inženýrství, kde s týmem dále pracuje na optimalizacích procesů napříč firmou.
1. den - Čtvrtek, 13. 6. 2019 | |
---|---|
11:00 | Registrace účastníků, ubytování |
11:45 | Zahájení, oběd, přesun do MIELE |
13:00 | Představení hostitelské firmy |
13:30 | Exkurze první - Sklady a logistika |
16:00 | Prezentace tématu 1 Logistika |
17:30 | Závěr prvního dne, odjezd do hotelu |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 14. 6. 2019 | |
---|---|
8:00 | Odjezd z hotelu do MIELE |
8:30 | Exkurze druhá - Výroba |
10:15 | Prezentace témat 2 Zrychlování výroby a 3 MTM |
12:30 | Shrnutí a závěry |
13:00 | Společný oběd a ukončení |
Zavřít
"Čtvrtina aut vyrobených v Evropě má těsnění z našich dvou závodů. A chceme ještě větší část koláče", říká Jan Tichý, generální ředitel firmy Saar Gummi Czech, která vznikla před 19 lety na zelené louce v Červeném Kostelci na Náchodsku. Dnes zaměstnává více než tisíc lidí, ale problémem je vysoká fluktuace na rutinních pozicích.
"Jdeme cestou permanentních technoloických inovací a kromě toho chceme automatizovat to, co dává smysl. Důvod je jasný. Na rutinních pozicích nejsou stabilní lidé a platy letí v Čechách nahoru. A pro lidi bude nakonec také lepší dělat odbornou i tvůrčí práci, než aby rutinně léta obslulhovali jeden stroj. Dvě třetiny našich pracovníků má opakující se práci. Za deset let bychom chtěli jejich počet snížit min. o 150 tak, aby jejich podíl klesl na polovinu. Ale to bude naopak znamenat kromě jiného navýšení technického personálu o dvě desítky techniků, kteří budou linky udržovat v provozu a dále zlepšovat. Bude to kvalifikovanější práce. To je cesta, jak zvyšovat produktivitu práce, a přitom lidi nesedřít," poznamenává generální ředitel.
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
Jednatel a generální ředitel společnosti Saar Gummi Czech s.r.o. Vystudoval technickou kybernetiku na FEL ČVÚT Praha. Pracoval nejdříve 14 let v jedné české gumárenské společnosti, kde se vypracoval z pozice konstruktéra přes vedoucího výroby a ředitele vedlejšího závodu na generálního ředitele společnosti. V roce 2000 zakládal pro německé vlastníky na zelené louce v Červeném Kostelci současnou firmu, která je nyní se svými 160 mil. EUR ročních tržeb evropským lídrem v oboru dynamických těsnění karosérií (dveří, kufru, kapoty). Firma před několika roky převzala také zodpovědnost za řízení a rozvoj sesterské firmy v Rusku. A doma na Náchodsku velmi intenzivně podporuje celospolečenské aktivity podle hesla „tady jsme doma, tady pomáháme“.
Je výrobním a technickým ředitelem Saar Gummi Czech s.r.o. Vystudoval SPŠ strojní v Novém Městě nad Metují. Do Saar Gummi Czech nastoupil začátkem roku 2003 jako technik kvality. Prošel celou firmou přes vedoucího konfekce (výrobní úsek dokončování pryžových těsnění), vedoucího vytlačování a technického ředitele až na současnou pozici výrobního a technického ředitele. Jako technický ředitel se podílel na vzniku Kompetenčního centra pro výrobu dynamických těsnicích systémů. Prostřednictvím centra se Saar Gummi Czech stala garantem výroby dynamických těsnění pro závody skupiny SaarGummi po celém světě.
1. den - Čtvrtek, 19. 9. 2019 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků |
12:00 | Oběd, představení programu a přesun do Saar Gummi |
13:30 | Úvodní představení firmy a účastníků |
14:30 | Exkurze do výroby firmy a diskuze témat |
17:30 | Přesun na hotel a ubytování |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 20. 9. 2019 | |
---|---|
8:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuze se zástupci firmy |
9:00 | Prezentace projektů specialisty firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí a závěr |
Zavřít
Dieffenbacher je mezinárodní skupina firem, vyrábějící stroje a zařízení. Brněnský závod se specializuje na hydraulické lisy pro tváření kovů a plastů a na výrobu a dodávky kompletních investičních celků pro dřevozpracující průmysl. Realizuje investiční celky pro výrobu dřevotřískových a dřevovláknitých desek z aglomerovaného dřeva.
Firma je krásným příkladem toho, jak lze pomocí efektivního plánovacího systému zvýšit vlastní výrobu a dodávky investičních celků více než desetinásobně, při zachování stejného počtu zaměstnanců a jen malém nárustu výrobní plochy. Plánováním se zde nerozumí "jen obvyklé plánování výroby". Tady se jedná o přesné plánování všech dostupných kapacit v celém průřezu firmy, od vývoje až po prodej, či servis, a to nejen plánování kapacit strojů a zařízení, ale i práci s kapacitami lidských zdrojů tak, aby byla vždy splěna očekávání zákazníků.
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
Jednatel a generální ředitel společnosti Dieffenbacher CZ, významného výrobce strojů a zařízení pro automobilový a dřevozpracující průmysl. Řadu let se pohybuje nejen v manažerském, ale i v akademickém prostředí a je členem řady odborných společností. Přesto si zachoval jasný a praktický pohled na rozvoj společnosti, kterou řídí, trvale ji rozvíjí a vede k dokonalosti. Pod jeho vedením prodělala společnost Dieffenbacher CZ veliké změny ve všech oblastech činnosti, od systému plánování výroby až po odměňování zaměstnanců.
Vedoucí technické přípravy výroby ve společnosti Dieffenbacher CZ, zodpovědný za funkční a efektivní procesy ve výrobě, snaží se zaimplementovat nové technologie do naší výroby, které vedou k zefektivňování výroby.Je také zodpovědný za cenové kalkulace pro nové a stávající produkty.
1. den - Čtvrtek, 24. 10. 2019 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků a ubytování |
12:00 | Oběd, představení programu a přesun do Dieffenbacher CZ |
13:30 | Úvodní představení firmy a účastníků |
14:30 | Exkurze do výroby firmy a diskuze témat |
17:30 | Přesun zpět na hotel |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 25. 10. 2019 | |
---|---|
8:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuze se zástupci firmy |
9:00 | Prezentace projektů specialisty firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí a závěr |
Zavřít
KOVONA SYSTEM, a.s. je českou, prosperující a globálně orientovanou výrobní společností, jejíž primární aktivitou je velkosériová kovovýroba. Jak může česká firma úspěšně konkurovat čínské a východoevropské konkurenci při dodávkách velkých sérií výrobků?
"Abychom byli schopni prduktivně vyrábět, musíme se zákazníkem začít komunikovat už při formulaci zadání výrobku a potom řešit i design, návrh, technologii a i automatizaci výroby," říká ředitel společnosti KOVONA SYSTEM David Molin. Obrovským "know-how" firmy je schopnost zvládnout produktivně průtok materiálu a z ocelových svitků vyrobit a zabalit náročné výrobky, například v podobě 3 mil. kusů kovových skládacích židlí ročně pro řetězec IKEA za rok. Velkou inspirací pro účastníky budou přístupy k řešení nákladů, produktivity, technického a technologického rozvoje umožňující české firmě předstihnout i asijskou konkurenci.
Účastníci obdrží prezentace lídrů.
Absolvent strojní fakulty VUT v Brně, obor technika prostředí. Do společnosti KOVONA SYSTEM, a.s. nastoupil ihned po studiích a pracuje zde již 13 let. Prošel přes několik pozic na obchodním oddělení a od roku 2012 zastává funkci ředitele společnosti. Nadále se aktivně podílí na obchodních jednáních s hlavními partnery a ve spolupráci se svými kolegy nastavuje a řídí směřování společnosti.
Ve společnosti zastával 7 let pozici Výrobně-technického ředitele, od března 2019 pozici Výrobního ředitele. Do jeho kompetence spadalo kromě řízení Výroby i řízení úseku Technické přípravy výroby, Vývoje, Logistiky a Údržby. Dlouhodobě se věnuje i rozvoji výrobně-informačních systémů pro podporu řízení.
Ředitel ekonomiky a informatiky, ve společnosti působí od jejího založení na pozici ředitele pro ekonomiku a IT. Je zkušeným pracovníkem v oblasti ekonomického, finančního a IT řízení firmy.
Vedoucí vývojového oddělení, ve společnosti pracuje již od roku 2010. Byl spoluřešitelem inovačních projektů pro oblasti automatizačních line, podílí se na dalším rozvoji automatizace a robotizace ve společnosti. Zastřešuje i vývoj nových výrobků, zvláště pro nejvýznamnějšího zákazníka IKEA.
Procesní inženýr. Zkušenosti s procesním inženýrstvím má od roku 2010 z ArcelorMittal Ostrava, a.s., kde měl odpovědnost za zavádění Lean Managementu - WCM (World Class Manufacturing). Od roku 2019 je členem procesního týmu KOVONA SYSTEM s.r.o., kde pomocí metod a principů štíhlé výroby optimalizuje výrobní procesy, spoluvytváří nové layouty a spolupodílí se na vzdělávání zaměstnanců v programu Lean akademie zaměřené na štíhlou výrobu.
1. den - Čtvrtek, 21. 11. 2019 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků v restauraci U koníčka Vojkovice |
12:00 | Oběd, představení programu a přesun do KOVONY SYSTEM |
13:30 | Úvodní představení firmy a účastníků |
14:30 | Exkurze do výroby firmy a diskuse témat |
17:30 | Přesun do hotelu STEELHOUSE, Třinec |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 22. 11. 2019 | |
---|---|
8:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuse se zástupci firmy |
9:00 | Prezentace projektů specialisty firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí a závěr |
Zavřít
Tel: | +420 702 077 607 |
E-mail: | info@i2m.cz |
IČ: 61504807
DIČ: CZ61504807
Obchodní rejstřík: Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 54911